Monday, July 9, 2012

sEtiAp pErtemUaN aDa pErpisahAn !!

      Alhamdulilah lah krn taun lepas aku dpt result el0k gak dlm SPM xsia2 kdg sampey xtidor rsa berbal0i gak...jD perjalanan pas nie tunggu UPU larh...tunggu pnya tunggu kuar result kata aku dpt um fes x bapa ser0noh ngat teng0k2 dpt nilam puri baru berbunga blik hati nie...

Pd 27.5.2012 kena daftar masuk dh...s0 sekarang dalam sebulan aku duk kat um nie...dpt kawan2 seni0r2 ngan pensyarah baik2 sgt larh... aq tabik depa... aku plak duk dlam majmuah 2 start la knal kwn2 baru smua 0ke ja... ikhwah ngan akhwat sama2 sp0orting ja...bez jmpa depa smua..pa yang aku rsa sedih ckit sebb xlama g dah nak bye2 kat depa..aku p0n dh matching dh ckit2 ngan depa....nk buat cam na tu larh lumrah.. setiap yang bertemu mesti akan berpisah gak...

1 comment: